duminică, 4 august 2024

Un an de când Adevărul

Un an de când Adevărul... 

        Nu ştiu la 76 de ani, după 20 de cărţi, poezie, eseu şi proză intrate pe uşa din faţă în literatură, zic eu mai zic şi alţii, te numeşti scriitor sau eşti tot infractor, dacă nu ai legitimaţie cu poză şi semnătură oficială valabilă!?... Am rămas se pare nelămurit şi marcat cu un semn de întrebare pe frunte, de la fierul înroşit... Un fel de pedeapsă în formă continuată din vremea ailaltă, când mi se luase dreptul la publicat.
        Şi iată cum a redevenit cazul meu de „albastru" vendetă, repus pe tapet în primul Weekend adevărul, din august anul trecut, de o manieră discretă pe trei pagini, text şi imagini şi m-am transformă într-o mică vedetă...
Mulţumesc Denis Grigorescu!
Şi mulţumesc adevul.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu