miercuri, 29 februarie 2012

Sanatatea mintală a trecut la opoziţie

Foto:
radiodiasporaonline.com
 
El era Preşedintele. Ea îşi zicea Opoziţia. Contrar aparenţelor se iubeau profund. Amândoi pacienţi într-un spital de boli mintale. Într-o zi, se plimbau de mână pe malul lacului, liniştiţi şi Preşedintele a sărit brusc în apă. A înotat până la fund şi a rămas acolo.
Opoziţia a sărit repede să-l salveze. A înotat şi ea până la fund şi a scos Preşedintele la suprafaţă.
La auzul acestei fapte eroice, consiliul spitalului, restructurat după norme şi practici europene, a hotărât ca Opoziţia să fie externată din spital, deoarece a dovedit că e stabilă mintal. Un asistent şef de la secţia SIE (Secţia Intervenţii şi Electroencefalografie) nou uns în funcţie, diplomat de carieră, maestru în arta  dialogului, s-a dus la Opoziţie să-i dea vestea şi i-a spus:
_ Am o veste bună şi una rea. Vestea bună este că vei fi externată. Din moment ce ai fost capabilă să reacţionezi în mod raţional la o criză şi să salvezi viaţa unui alt pacient, am ajuns la concluzia că fapta ta dovedeşte o deplină sănătate mintală. Vestea rea e că Preşedintele, pacientul pe care l-ai salvat, s-a spânzurat cu cordonul de la halatul de baie. Îmi pare destul de rău dar a murit.      
La aceasta Opoziţia răspunse, uşor adormită:
_ Nu s-a spânzurat, l-am pus eu acolo să se usuce!...

Notă:
Acesta notă nu e un abuz, e un pamflet ce se trage dintr-un banc primit pe net din Olanda şi luând în calcul să nu declanşez un conflict diplomatic, pentru amestecul în treburile interne, tocmai acum când se reiau discuţiile despre intrarea în Shenghen, am intervenit în text asupra numelor originale. Pe Ionel l-am făcut Preşedinte, iar pe Marioara am botezat-o... Opoziţia.
S-auzim, mai de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu