duminică, 18 martie 2012

Un semnal


Semnal
Am primit Bursa îngerilor, un volum de poezie tipărit în cadrul colecţiei Print a Proiectului Cititor de proză coordonat de Emanuel Pope, Londra, Regatul unit al Marii Britanii.
Redactor: Mihai Ganea (Salutări stimate Domn!)
Coperta si grafica colecţiei: Maia Martin (Succes Maia joi, la vernisaj. Nu mă îndoiesc, va fii.)
Prefaţat cu alese cuvinte de Virginia Paraschiv(Sărut mâna, Doamnă!)
Acest eveniment eu îl iau ca pe un premiu. Nu pentru costurile de tipărire oferite cu generozitate de Emanuel şi nici pentru, cum îmi place să cred, recentul Concurs Colindaţi poeţi... câştigat de mine. Premiul e acela că am întâlnit nişte oameni minunaţi, pe care practic nu i-am întâlnit niciodată şi care şi-au asumat un gest de nobleţe slujind poezia.
E doar un semnal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu