miercuri, 2 martie 2016

Lansare de Bucuresti la Gusterele

2 comentarii:

  1. De pe Facebook: Violetta Petre
    Violetta Petre A fost o seară în care am avut aripi, a fost o seară în care sufletul meu a zâmbit şi a îmbrăţişat oameni frumoşi, a fost o seară în care i-am privit cu nesaţ pe Daniela Toma şi Ionuţ Calotă, ca să mă încarc cu iubirea lor pe care le-o doresc veşnică...Am primit cartea Danielei, ca pe un dar încărcat de primăvară şi de frumuseţea femeii pe care o admir din tot sufletul...Este un om profund, sincer şi onest, un om care ştie să descopere frumosul la cotele cele mai înalte în versul ei...este Poezie!
    Roamanul domnului Io Ionescu Toma l-am citit în trewn, în drum spre Constanţa.Rl.Este de departe un roman fără cusur, pe care l-am devorat flămândă, ostoindu-mi foamea de roman bun, pe măsură ce-l citeam...Este, aşa cum a afirmat, Tudor Calotescu un roman care creşte şi capturează progresiv. Felicitări amândurora şi succes pe mai departe! Vă iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. e pe facebook:Eugen Pohontu Felicitări Daniela și Toma!

    RăspundețiȘtergere