luni, 30 octombrie 2023

Ziua Denisei

 

                  Mâine 31 octombrie e ziua Denisei Popescu Martin. Cum am mai spus-o şi anul trecut, „Îngerul antiglonţ” din cetatea bibliotecii piteştene care a ocrotit, ocroteşte şi va ocroti întru mulţi ani poezia şi pe poeţi, cu armele dăruite ei de Dumnezeu: frumuseţea, sensibilitatea, talentul, elocinţa şi bunul gust.

              Îţi dau bineţe de azi şi îţi doresc Denisa, cum îmi voi dori şi mie peste două zile din inimă, „tinereţe fără bătrâneţe!” Vestea bună e că se poate în poezie dacă eşti îndrăgostit! 

              Vestea rea, numai a mea, este că dacă dau un ocol şi mă uit la poză atent, după trei sferturi de secol cărate-n bagaj, tinerţea mea evident pare să fi primit la machiaj un strat gros de proză...

              Notă: În context Denisa, rogu-te, poate găseşti o dată liberă în luna noiembrie să lansăm

Fiul măslinului.



        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu