marți, 14 mai 2013

Victorii în serie



            Gazeta Sporturilor scria ieri despre o victorie fantastică în Turneul ATP de la Roma a româncei Simona Halep care câştigase în turul 1, meciul ei cu Svetlana Kuznetsova, actual poziţia 37 în ierarhia mondială, dar şi câştigătoare de turnee de Mare Şlem. Astăzi in jurul orei  20.30 Simona Halep a ieşit din nou victorioasă în confruntarea cu locul patru al WTA, Agnieszka Radwanska 7-6, 6-1, 6-2.

          Am urmărit cu emoţie scorul pe site-ul oficial al turneului. Am deschis Gazeta Sporturilor, mă aşteptam să văd măcar un flesh cu rezultatul fără îndoială mare. Lipsea. Am deschis Hot News-ul. Aici la ora 20,30 ultima ştire ne informa că Daniela Lulache a ajuns director general la Nuclearelectrica. Ea ce turneu o fi câştigat?

          Citesc mai departe. În 2009, din funcţia de director general al Fondului Proprietatea, din indemnizaţii, bonusuri şi compensaţii a câştigat 1,86 milioane de lei. O fi mult? O fi puţin?

Ionescule, ai prea mult venin!

          – Nu eu, ăştia de la HotNews, nu ştiu ce au cu femeia omului de afaceri Cristian Lulache, în  loc să ne dea la timp informaţiile. Măcar atunci când sunt de bine!

          Revin la GSP, site-ul de sport nr 1, tace. E trecut de zece.

          Felicitări Simona Halep de la Pasărea ceţii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu