luni, 22 august 2016

Sezon de nunţi



Am fost implicat, mai mult decât ar fi fost spre exemplu un martor, într-un eveniment ce înseamnă mult, chiar foarte mult în destinul personajelor centrale ce fac onoare Nikon-ului, care înregistrează toate faptele, şi mai importante, şi mai banale. Am fost naş la o nuntă ca soţ al naşei, Ionela, soţia mea, cu care mă-nţeleg la o adică doar din priviri, prietenă cu Geta, mama Monicăi ce urma să fie socrela mică. Costi şi Andreea, miri.

E adevărat eu am stat cu majoritatea atribuţiunilor preluate de naşă, care la un moment dat desculţă, a ştiut să preia din atribuţiunile naşului spre fala oraşului Piteşti, căci nu ştiam când la uşa mea s-a pus bradul că vom avea oaspeţi trei fraţi Rusu care au speriat Aradul de sus până jos, pe cât dansează de frumos!…

Casă de piatră mirilor!











































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu