vineri, 29 decembrie 2017

Tabletă în alb



Un gând bun celor care au citit parte din cărţile mele în anul 2017 şi au scris în reviste literare sau în cărţi de critică despre ele. Cunoscându-ne prin scris mai bine, ne-am apropiat ca prieteni ajutându-ne să depăşim îndoiala din noi.
La mulţi ani Mioara Bahna, Magda Grigore, Adrian Alui Gheorghe, Dumitru Augustin Doman, Ghinea Vasile, Aurel Sibiceanu, Daniel Marian!
Şi îmi face mare plăcere să mai pun în această listă a prietenilor care au contat, pe Adrian Suciu în păr cu toată gaşca de la Direcţia 9, pe Gabi Cojocaru directorul Grintei, editura care mi-a dăruit Tabletele în alb şi negru şi volumul de poezie Ceară şi miere, precum şi pe Romeo Ioan Roşianu cel care mi-a încununat un an bun, acordând Tabletelor mele premiul pentru eseu al fenomenului e Creator.
Nădăjduim că anul viitor lista va fi mult mai lungă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu