duminică, 29 iulie 2018

Semnal. În loc de bucurie


       Azi am finalizat o nouă carte de proză scurtă şi tablete. Este motivul pentru care am lipsit în ultima vreme de pe facebook. Dacă fără falsă modestie ar trebui să apreciez ca la maternitate noul născut, în tiparele mele l-aş încadra lângă Guşterele, de nota zece. Dar ce editură se oferă să-l preia, să-l spele de păcate în biserică?... Cine-l creşte, cine-l învaţă să vorbească, în ţara în care premierul nu ştie să citească?

Întreb deschis, îi pasă cuiva de cartea mea când sunt atâtea de zis despre premier? Când de ziua imnului se arborează steagul de doliu lângă tricolor şi în an de centenar am pus sărbătorii un asurzitor linţoliu funerar?

O să-mi spuneţi că referinţa mea nu-şi are rostul! Fac şi eu pe prostul, poate  se revoltă în cer Careva…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu