miercuri, 2 septembrie 2020

A iesit de la tipar

Într-un moment când propriile mele îndoieli deveniseră obstacole şi dansul cu fotografiile prietenilor, agăţate pe sârmă în cleşti de argint - o poezie, o proză şi iar o poză, însemne sub cerul liber - mi se părea mai potrivit ca aranjament înşirat sub cupola unui circ, decât într-un spectacol regizat între coperţile unei cărţi.
Am avut norocul să discut cu Romeo Ioan Roşianu şi el s-a arătat cucerit de idee, amintindu-mi ce bine ne-am simţit amândoi în Curtea cu cariatide la Sibiu într-un şir de nopţi artghotice cu trufe negre, struguri storşi în vin şi nuduri întinse pe culmea de rufe…
Mulţumesc prietene! Şi tuturor celor care aţi fost alături de mine!

A IEȘIT ACUM DE LA TIPAR - și va pleca înspre autor și cititorii săi - o carte document, o carte în care sunt nemurite multe destine, personalități și caractere.
Ion Toma Ionescu propune (niște) „Fotografii mișcate”, o carte susținută critic de Rosiianu I. Romeo, Zorin Diaconescu, Daniel Luca, Daniel Marian, Cristian Gabriel Moraru și prof. Nicolae Dina.
Coperta este făcută de Florin Dochia, după îndelungi consultări cu autorul.
În stadii avansate de pregătire pentru tipar sunt cărți semnate de Ioana Cîrneanu, Alexandra Cheroiu, Petronela Apopei, Zaharia Mihail-Robert, Traian Brinza (Marck Nessel), Dragos Gelu, Adrian Mocanu, Sergiu Botezatu, Ela Bălescu, Daniel Marian și Nicolae Dumitru, două cărți pe care am să le semnez împreună cu Maria Nagy și Iustinian-george Paiuc, precum și antologia „Vara sentimentelor”, la care sunteți invitați în continuare să participați.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu