sâmbătă, 16 decembrie 2023

69

 



15 decembrie în calendar este ziua lui Ioni
şi e sigur că au început sărbătorile.
Am ceva emoţii, au toţi campionii,
nu-i uşor să te menţii campion … la pahar.
De ziua soţiei ne pregătim special cu toţii.
Nevastă-mea iubeşte într-un hal fără hal,
florile şi nepoţii.
În treaba asta cu florile, ei ne salvează. Eu mai rar...
Fica cea mare organizeaza evenimentul
într-un stil elegant, eficient şi original.
Tortul vine prin fiica cea mică
de la cofetăria Irina, adică jos pălăria!
Şi momentul lui Puiu punctează.
Să fie rece băutura
când se scoate friptura
din cuptor. Şi ce mult contează! O bei mai cu spor.
E singura data când vrea nu vrea
o ţinem pe Ioni la locul de onoare al miresii
În capul mesii. În rest e regină
în bucătăria sa.
Misiunea cea mai importantă tot eu
o am, îmi spun rugăciunea la geam,
trag aer în piept şi închin mereu
pahar după pahar!
Îmi sare în ajutor nevasta
să-mi arate că nu m-ar lăsa la greu
nu se poate să fiu singur
aşa de capul meu!... Nici măcar!
La mulţi ani Ioni, numa să ne fie ca acuma sau mai bine!




 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu