duminică, 10 decembrie 2023

Proză în ACOLADA

 

        A apărut nr 12 al Revistei Acolada. Am bucuria să semnalez în paginile ei şi un text al meu de proză. Mulţumesc Domnilor Radu Ulmeanuşi Gheorghe Grigurcu!
Ultimele două luni au avut darul să echilibreze cumva în interiorul meu balanţa dintre poezie şi proză. Dacă până la începutul anului aveam în portofoliu 10 cărţi de poezie şi 10 de proză, 2023 mi-a adus încă o carte de poezie, şi, Fiul măslinului părea să încline cumva un taler al balanţei câtre poezie. Reviste importante precum Vâlcea literară, Cafeneaul literară, Vatra, Revista Nouă, Actualitatea literară şi acum Acolada(doar revista Argeş nu s-a pronunţat!?), parcă au vrut să restabilească echilibru, alegând să publice spre sfârşitul acestui an mai multe pagini de proză. Rămâne să mă clarific în viitor ce sunt, poet sau prozator? La 75 de ani împliniţi am timp suficient. Am încurcat până şi Uniunea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu