joi, 29 septembrie 2011

Albă ca Zăpada cântăreaţă chială

       
           S-au scris multe despre Albă ca Zăpada. Prietenul meu Lisandru taman ce ne servi o pilulă amară, zilele trecute(citiţi aici), în care povestea toate avatarurile scăpătatei prinţese; cum intră ea în incapacitate de plată şi pierdu şi casa piticilor, de – odată m-am cutremurat şi crezui că sunt reîncarnat într-o stană de piatră. Nu mai eram eu, Ion Toma Ionescu, devenisem Hăşmaşul Mare, iar Oltul şi Mureşul izvorau direct din ochii mei  chit că unu-i şaşiu şi mai rătăceşte veneticul, tot în Dunare se varsă. 
           Politică de mafioţi! Nu le-ajunge c-au defrişat Pădurea Mare vor să ne ia şi poveştile.


Notă: Personal, Lăzăroiu îmi place, e un poet bun, dar nu Albă ca Zăpada cu carnet de partid, aia e altă poveste... (tichie de mărgăritar)

3 comentarii:

  1. Mulţumesc pentru trimiterea către Pilula mea, domnule Toma Ionescu. Nici mie nu-mi place ideea de Albă ca Zăpada cu carnet de partid. Urmează Cenuşăreasa, Scufiţa Roşie, poate chiar Bambi sau Duffy Duck, nu se ştie niciodată. De la oamenii ăştia eu chiar mă aştept la orice (rău).
    Un final de săptămână cât mai bun să aveţi! Şi spor la scris.

    RăspundețiȘtergere
  2. ..pai totul a inceput cu "bunicuta", nu ?!

    RăspundețiȘtergere