luni, 15 aprilie 2013

Preludiul Simfoniei lalelelor. Piteşii 2013



             A zis odată un Dumnezeu către alt Dumnezeu: „Nu te grăbi cu lucru, nu lucra prea repede.” Ca să nu existe dubii, sfatul acesta i-a fost dat lui Brâncuşi de către Auguste Rodin.

          Natura are ritmul ei pe care nu trebuie să-l tulburi iar în creuzetele primăverii, există o dată anume când lalele însufleţesc în petalele lor catifelate, toate culorile. Către sfârşitul lui martie primarul cheamă la el nişte rudărese din Malu Vânăt să-i dea cu ghiocul şi stabilesc împreună zilele de sărbătoare ale Simfoniei lalelelor.
          Anul ăsta cu aprobarea Consiliului evenimentul pică între 19-21 aprilie. Ieri în zi de duminică mi-am trimis Nikonul să cerceteze alchimia lucrurilor.

















6 comentarii:

  1. Aurel Sibiceanu Că bine zici. Pauză !
    acum aproximativ o oră · Îmi place

    RăspundețiȘtergere
  2. Pasarea cetii s-a oprit pe messengerul meu.
    Zice ca nu mai sunt bulbi de lalele in Olanda...

    Si imi ofera alternativa: ,,Simfonia lalelelor'' - 2013.

    RăspundețiȘtergere
  3. Poftiti va rog! Municipalitatea s-a ingrijit din timp!...

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna, imi place foarte mult blogul tau si vreau sa stiu daca te intereseaza sa facem schimb de linkuri: www.ditoate.com .Eu te-am adaugat deja , si astept raspunsul tau. Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Doar ca eu am vazut di toate, dar nici un link al pasarii cetii

    RăspundețiȘtergere