joi, 14 mai 2015

Bursa îngerilor. Octombrie ca o vaduvă tânără



foto - hufingtonpost.com

Bursa îngerilor

- octombrie ca o vaduvă tânără -


octombrie
văduvă tânără
descheindu-şi cerga de ploi
a scăpat din zăgazuri
izbindu-mă

cu braţele slabe
descărnate de frunze
mă încleştez
de coama de murg
a vântului

cerul se clatină
şi-n ochiul 
vânătorului
se pierde
şoimul

mă las în genunchi,
parcă picioarele-mi
se scurg
în două
firave ape

înfrigurat

o descopăr ascunsă
goală cum o lăsase
Dumneze
când îi murise omul

i se-mpliniseră pulpele 

şi şoldurile 
îmbiau doldora 
de parfumul 
merelor

cum să cuprind 

umilinţa de-acum  
a tinerei femei
să dau cep vinului 
să curgă

şi cum

întinși pe pǎmânt 
să îmi desprind fiinţa 
de sabia 
celui înfrânt

inima-mi se zbate 

în capcana 
strâmtă

Ceară şi miere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu