sâmbătă, 6 ianuarie 2018

De soarele Bobotezii




Un ION este un atom. Când sunt doi înseamnă că e o familie de Ioni, de unde s-ar putea trage concluzia greşită şi tristă că familia de Ioni e heterosexistă. Noi am optat pentru o familie castă şi clasică, punând alături de Ion, adică eu, pe Ioana ca nevastă. N-a fost greu!... Oricum noi suntem speciali, pentru că în general fiecare pereche de Ioni, soldaţi sau generali, poartă câte o sarcină, unul negativă şi celălalt pozitivă, de electroni. La noi nevastă-mea a purtat amândouă sarcinile… Eu ca poet cu capul în nori m-am descărcat încet şi am făcut pe lehuza, că trebuia să iau legătura cu muza, să-i ofer flori…
Ciudăţenia trebuia continuată căci sarcinile n-au fost să fie băiat şi fată şi nici nu ştiu din ce motive, cele două dive surori, s-au născut amândouă pozitive. (Nu se putea altfel că n-am fost în poezie rebel!…).
Şi  ca să nu zici că profit, fiind de servici la butoane şi pun la glume butoni, fetelor le-am dat alte nume, nu le-am mai zis nici IONI şi nici IOANE…
Concluzia firească e pe pagina mea, sau a soţiei să-mi trăiască(!), ne puteţi ura mâine la mulţi ani în numele poeziei!
Textul acesta e scris la ora amiezii când m-a lovit în cap soarele Bobotezii…aşteptând-o pe Halep care n-a mai venit…
PS. A venit intr-un sfârşit cu două trofee. Felicitări Simona şi felicitări Irina! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu