vineri, 31 august 2018

Ziua limbii române




Mi-am început ziua limbii române în inima ţării la Braşov în miez de noapte. Coarnele de aur ale cerbului înfrunzeau cerul deasupra Pieţei Sfatului, iar Loredana dansa pe inimile românilor cântând Mărioară de la Gorj cu glasul cristalin de care-şi lipise tot sufletul. Se simţea atât de bine în pielea ei, încât s-ar fi dăruit întreagă horei şi aplauzelor, într-o mângâiere şi  vorbire fără de sfârşit.
Şi atunci am văzut hora cuprinzând teritoriul limbii române ca o margine astrală a cercului care ne ţine uniţi!
Şi atunci am simţit cum se topeşte în cerul gurii fraga şi m-am gândit la draga de mama. Pe mama o chema Aurelia, era frumoasă şi la fel de mândră ca buna Păuna. Amândouă vorbeau curat româneşte. De la ele am învăţat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu