sâmbătă, 4 august 2018

Cartea ca divă


Mi-am pus întrebarea - o carte, fie vorba de poezie sau proză, dacă este un obiect sau o fiinţă? Pentru noi autorii fără îndoială că este o fiinţă! Îi dăm respiraţie, o creştem şi îi insuflăm iubire, ne pasă dacă în viaţă va avea succes şi desigur ne-am dori să trăiască mai multe vieţi. 
Pentru editor, jucător de cultură, cartea e un obiect obişnuit, el îi dă făţuire oricum!... Dar simte în inimă şi în minte când obiectul din mână nu e boare de fum, are valoare şi se apropie cu mai multă îngrijire de sufletul lui, dându-i un trup pe măsură de care şi el se va îndrăgosti...

Am trimis două manuscrise către două edituri, eCreator şi Detectiv literar. Albaştrii. Dosarul, ediţia II-a mult adăugită şi Copacul cu icoană, proză scurtă.

Am motive când vor fi ieşit de la tipar să-mi îmbogăţesc haremul din bibliotecă cu două dive, numai bune de iubit… Dacă le citiţi sigur vă îndrăgostiţi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu