duminică, 30 septembrie 2018

Călătorii aşteptate



Pe o hartă proprie, Baia Mare e însuşi nordul, pentru că de-acolo vin gândurile bune ale puţinilor mei prieteni. Sper să pot onora invitaţia clocotitorului spirit al lui Ioan Romeo Roşiianu şi să ajung săptămâna viitoare în tabăra literară organizată de el, în ţinutul acela magic, cu oameni deschişi la suflet, cum rar mi-a fost dat să mai întâlnesc în călătoriile mele.
Şi pentru că cei care mi-au deschis Porţile nordului, au fost Virginia Paraschiv şi Emanuel Pope, cu nişte ani în urmă, îmi face plăcere să-i salut şi republic aici un grupaj de versuri apărut în primul număr al revistei lor.
Versurile fac parte dintr-un volum drag mie, Norduri, care sigur, spun asta lipsit de modestie, ar fi meritat din partea criticilor o soartă mult mai bună.
…Ce pretenţii are la vârsta lui, acest Ion Toma Ionescu?... Să stea la rând!
Mulţumesc de gândul bun domnule critic!...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu