miercuri, 26 septembrie 2018

Fotografii de familie





            Astazi Cristina şi Laurenţiu împlinesc 19 ani de la căsătorie.
LA MULTI ANI COPIII MEI!

26 septembrie 2016

Sub semnul cifrei 40 aniversare a fost acest weekend organizat de  Cristina şi Laurenţiu, ce aparţin prin extensie generaţiei următoare primului rând de ramuri, din stejarul Titi Dumitrescu. Şi cum stejarul avea inimă mare şi coroană falnică, în umbra norocului, a rodit în mai multe grădini, semănând în tot locul doar fete, flori fără spini... Se asigura astfel că în urma lui va rămâne lumea mai frumoasă!
Şi la fel cum cei patru evanghelişti au fost trei, Luca şi Matei, a ţinut şi Titi două femei: Valeria,Victoria, Gela, Zinca şi nesocotită, Ilinka, aia cu kalinka.
Cu rusoaica a avut tot fată, când fuse să fie războiul şi începuse să ningă dintr-odată, şi să fie rece. Să nu se stingă soiul, pe-acolo pe unde trece! Soi bun de tată!... Pe fată, rusoaica aia mică a vrut, dar n-a mai putut s-o vadă niciodată. Pe celelalte le-a ţinut aproape.
Om bun socrul meu Titi Dumitrescu, Dumnezeu să-l odihnească! Voia să-i ţie pe toţi împreună şi organiza petreceri.
Tot petrecere de familie e şi cea din fotografiile unde suntem toţi la Piatra Lotrului, lângă Voineasa. De fapt numai vre-o două ramuri, urmaşi de-ai lui… Ne-am fi strâns uşor 40, cu englezii, cu italienii, cu indienii mai nou, dar nu e timpul pierdut!…
Vreau să spun, chiar dacă n-am ajuns la pensiune decât 24, ne-am făcut rugăciune şi ne-am luptat în respect, din greu, cu 40 de baxuri cu bere, 40 de sticle la jumate de ţuică şi 40 de cutii cu vin demisec fin, de dai cu basca, de Budureasca… 
Am avut cădere pe bune!… Nu se pune ce s-a fript pe grătar. O plăcere să priveşti mici sfârâind şi fripturile pe jar!  
Nu mai ştiu cât am stat la poveşti de data asta, că pierdusem măsurile şi nici dac-am apucat să dansez cu nevasta!…

N-aş fi republicat această plăcută amintire de pe facebook, dar am vrut să semnalez prezenţa în cartea mea abia apărută, Copacul cu icoană, a vre-o şase proze care-l au în centru pe Titi, eroul viitorului meu roman.
Lecturi plăcute, deocamdată celor care vor ajunge la Copacul cu icoană!... Titi mai târziu!












In 2018, am revenit in locul acelor fapte, din trei ramuri ale lui Titi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu