sâmbătă, 30 noiembrie 2019

La multi ani fiica mea


Urc scările de la staţia de metrou. Stângul în faţă, dreptul târşit după el. Afară, vioara unui artist stradal, un domn cu pălărie, învie pe coarde Primăvara, din suita celor patru Anotimpuri ale lui Vivaldi. Încă respir aerul cu diamante dintr-o întâmplarea de la Muzeul literaturii sub semnul lui Traian T Coşovei, unde la sfârşitul evenimentului ne-am încălzit cu ninsoare electrică la focul unui vin roşu. Anul acesta premiul la concursul de debut a fost acordat unui tânăr care mie îmi place, Cazacu Relu pe numele lui de ţinut minte.
Micşorez cu încântare paşii însoţit de acordurile melodiei. O iau cu mine. În jur parcă totul înverzeşte până şi semaforul la trecerea de pietoni. Traversez strada, vine un autobuz, se grăbeşte, mă urc în el puţin confuz, nu i-am văzut numărul, rămas sub vraja zilei despre poezie care abia s-a încheiat…
Va fi şi mâine o zi frumoasă în Centrul vechi la evenimentul patronat de Ioan Romeo Roşianu… Am uitat, tot mâine, adică azi e Sfântul Andrei.
La mulţi ani fiica mea!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu