sâmbătă, 20 februarie 2021

Avea sau nu avea floricică

 


 

ANUL 2014 e unul de referinţă în istoria partidelor. Scriam în 20 feb 2014 pe blogul meu un pamflet -. Cred că merită Balu de la Spitalu o amintire de istorie vie…

Avea sau nu avea floricică?

 

În noaptea minţii, la ușa “bunicuţii” din Primăverii, luni după reuniunea tovărășească a USL din Casa Poporului, bate Pontonel cu două valize la el şi vânătăi pe faţă. Aparent, doamna Nina cu o scufiţă roșie pe cap, buimacă, parcă ieșise dintru-un vis erotic, nu reușise să-și tragă haina, s-a grăbit ce era să facă:

– Ce-i cu tine fiul ploii exotic la ora asta? Vii din Ucraina?

– Nu, m-am certat cu nevasta!…

– Cum mă, Crinuţa a îndrăznit sǎ dea în tine și Zgonorel cu poporul PSD-ist n-a zis nimic? Să le fie ruşine! Trist moment, ce să zic!... Eu în locul tău o tocam mărunt ca pe frize de parchet, cu toporul, decretam Saturnalii, îi băgam pe toţi liberalii la pachet în USD și scăpam ţara de crize! Că de hoţi, știi și tu e mai greu, nu poţi!… L-aţi făcut de rușine pe Ilici, ce Dumnezeu!

Și Pontonel rânjind:

– Da eu, ce crezi că am aici în valize doamna Nina? Pământ de flori? Găina care a născut puii vii a lui Cârstoiu?...

– Văd că te-ai descurcat micuţule! Înseamnă că uneori ai resurse.

– Doamnă Nina, mă tem! STS-ul mi-a confirmat, pe surse, Crinuţa cică ar fi bărbat și e viu! Iar eu nu mai ştiu pe cine am tranşat!

– Hai în bucătărie, nu-ţi fie frică, deschide valizele atent să nu dai sânge pe covor şi ne uităm amândoi dacă  are floricică pe picior…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu