luni, 31 mai 2021

Într-o nouă carte de critică literară

Jos pălăria în faţa unui proiect spectaculos, dus la capăt cu profesionalism şi dragoste de poezie şi ţară, o privire distanţată şi cu atăt mai corectă în arealul po-eticii actuale româneşti! Suntem norocoşi, cei ce ne regăsim în cuprinsul acestei lucrări, să fim beneficiarii unor analize de fineţe şi profunzime. Mulţumiri şi felicitări Doamnă Angela Mamier Nache! Se cuvin de asemenea mulţumiri şi felicitări editorilor Claudia Minela si Valeriu DGBarbu, la rândul lor poeţi şi în consecinţă prieteni ai poeziei şi ai poeţilor, care sperăm să ne prilejuiască o întâlnire cu ocazia unui eveniment de lansare a acestei valoroase şi incitante cărţi.

*

FELICITARI AUTORILOR SELECTIONATI IN ACEST VOLUM DE CRITICA LITERARA "SENZORIAL-COLEGIALA",CARE MI-AU INSPIRAT ACESTE CRONICI("CERTIFICATE DE MINUNATI" 🙂 )

Aionesei Mihaela/Alexia Ema Burneci /Al Doamnei Catalin/Amarie Luminita/Apetrei Ciprian /Ardeleanu Ottilia/Andreca Dumitru/Asztalos George G. /Barbu DG.Valeriu/Balan Gabriela Ana/Barb Ioan/Baros Linda Maria/Basangeac Sorin/Bitere Silvia/ bibart lucia/Blaj Paul/Bogdan Ioana/Briciu Melania Atanasiu/Borcea Dana /Borgovan Florentina/Bota Lucian Victor/Bribete Raul/Burghel Ioana/Busoi Emanuela/Botan Elisabeta /Busuioc Valentin/Cabel Teo/Caragiu Diana /Caragiu Florin/Cojocaru Florina Sanda/Constantin Adelina /Constantin Romita Malina/Constantinescu Raul/Craciun Denisa/Cristina Cretu/Cristea Angi Melania/Culcea Corin/Dancus Stefan Doru/Doca Brândusa/Dochia Florin /Dora de Mircea/ Dragan Cornelius/Dragan Daniel/Dragomir Laura Catalina/Dume Teodor/Efrim Adela/Enea Gela/Feceoru Gabriela/Filimon Adi/Filisan Liliana/Fleva Adelina/Geacar Ioana/Gorban Paul/Grigore Tania Carmen/Ion Alina Marieta / HASOTTI CATALINA /Ionescu Ion Toma/Lazar Macrina/Lesenciuc Adrian/Maftei Andreea/Marin D.Daniel/Mazilu Maria/Meravei Mihaela/Minela Claudia/Miron Ioana/Mititelu Valeriu/Munteanu Adrian/Mikesch Camelia Ionita/Mahmoud Djamal/Nicolaev Marina/Nicolau Felix/Nan Gabriel/Nitu Vali/Oancea Mihaela/Paraschiv Eugenia/Parvescu Petrut/Pilchin Maria/Ploesteanu Viorel/Pohontu Eugen/Pop Ioan Barassovia/Popa Denisa Curea/Popovici Radmila/Prodan Ofelia/Popa Savu /Pasa George/Radu Liviu Dan//Rachi Adela/Raclaru Iulia Ralia/Radu Iuliana Camelia/Rohan Monica/Savu Manuela Camelia/Schuster Gabi/Secere Carmen/Stoie Nicolae/Sinezis Teodor/Sârbu Ana Pop/Slapciu Daniela/Stanciulescu George/Stanescu Aurel Avram /Stanciu Catalin/Stoica Dorina/Stroe Mihaela Malea/Suciu Adrian/Suditu Costel/Sorescu Florentin/Sandu Ioana/Serban Robert/Sisu Dorina/Sontîca Daniela/Serban Ildi /Tatar Tania/Tudor Laurentiu Ciprian/Tofan Gherghina/Vinau Rodi / Vancea Codruta /Vlasin Gelu /Zegheru Viorel .
De transmis mai departe ,daca doriti 🙂 Cei interesati sa luati legatura cu Claudia Minela si Valeriu DGBarbu .