joi, 13 mai 2021

Soluţie de avarie

 


De obicei când mă aşez în faţa calculatorului să scriu ceva, fără a avea prestabilit un subiect anume, întâi mă uit pe fereastră şi constat dacă timpul deschide către mine o perspectivă care să-mi sugereze un capăt de drum, de la care să-mi încep excursul.

Afară vremea e închisă, stă să plouă acum şi nu sunt semne că se luminează, să pot agăţa de creanga unui copac un lanţ în care să mă balansez când tac.

Nimic mai intens decât să-ţi înfigi, dat pe spate, picioarele în cerul albastru ca o pendulă fudulă de urechi pe care nu poţi s-o opreşti, si nici s-o dai la fiare vechi când şi-a luat avânt!…

E mult până diseară. Ieri a fost zi de cumpănă. Simona Halep bunăoară a descoperit axioma că solul la Roma poate fi mai arid şi mai lunecos decât la Madrid! De când iubeşte, parcă o urmăreşte mai abitir GHINIONUL. Jos pălăria pentru modul cum s-a comportat şi a primit Kerber abandonul!

Mai e puţin până la Roland Garros. Prezenţa Simonei la Paris stă într-un fir de lână. Poate fi compromis tot sezonul!

Ce să mai spunem de Barna, cel fără penali în public rastel, care tot ieri a aflat că în plină vară la el s-ar putea să sosească iarna.

Şi bieţii dinamovişti la fel de trişti, au ratat 11 metrii în cupă şi vor trebui s-o ia de la zero şi, cum în viaţă toate se pupă, au aflat în plus că vine iar Cortacero!…

Sună telefonul. Sar într-un picior, celălalt e beteag...

–Alo, domnule drag, suntem de la Peniţa de aur, cei mai profesionişti critici, pe bune! Am aflat din trei surse, un graur şi doi oameni politici de la AUR, că vreţi să vă faceţi dosar pentru intrare în USR. Dumneavoastră aveţi cărţi şi noi părţi din cronici scrise deja, poftiţi pe la noi!

Azi e-n 13, poate fi ziua mea cu noroc! Sper!...C-aşa-i în viaţă. Intri în joc şi aştepţi să pice din cer para mălăiaţă, soluţia de avarie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu