sâmbătă, 31 iulie 2021

Cu un ceas mai devreme

 














    Între Ziua Prieteniei şi ziua aniversară a lui Ioan Romeo Roşiianu mi-a ieşit o poezie vie (de fapt o versiune nouă)...

                 *

Am strâns azi noapte,  

toată isteria din pomul vieţii.

Precum alcoolul, mi-am luat tăria

din inconsistenţa fructelor coapte.

 

Oare mai ştii, bunule om,

câţi sacerdoţi ai răspopit?

Roiau ca stele căzătoare

şi-n cerul tău i-ai omenit pe toţi!...

 

Nu mă voi înfrupta la festin,

în loitra Carului Mare nu voi urca,

Dumnezeu mi-a rânduit

ceva iepure la inimă...

 

Şi, cu animalul străin în piept,

există riscul să nu pot desluşi

animatoarea dintre reprize,

Pe Zinca, cea care împarte vize...

 

De data asta, sub clar de lună

nu vom combate, amândoi

în aceleaşi ringuri, frate!

Vom bea palinca împreună, singuri.

 

La mulţi ani!

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu