vineri, 2 iulie 2021

Suav anapoda. De KIKI

  


Privesc nonşalanţa din anii copilăriei mele şi cea a copiilor mei, cu inefabilul, dar şi infailibilul ei în acelaşi timp. Îmi aduc aminte cu încântare de un cuvânt care putea face faţă tuturor întrebărilor mai mult sau mai puţin dificile. Îl descoperisem şi abuzam de el, chiar dacă mi-ar fi fost la îndemână şi alte expresii, mai puţin enigmatice, dar fără îndoială mult mai clarificatoare ca să dau răspunsurile.

„De ce nu mi-ai pasat mie mingea şi ai vrut să driblezi şi portarul?...”

„De ce ai sărutat-o pe Maria azi, în spatele şcolii, când abia mâine e ziua ei?...”

„De ce ai folosit topsinul, când era mai simplu un drive pe rever?...”

Şi răspunsurile venea invariabil, stăteau acolo înflorite pe buze:

„De KIKI şi de tei lei ridichii!...”

Nu mai ştiu ce ridichii poţi să cumperi acum cu trei lei, dar mă bântuie cumva KIKI, ca întrebare, nu ca răspuns.

Poate Kiki Bertens, cea care i-a stricat câteva meciuri Simonei Halep (nu uit finala de la Madrid), olandezii ăştia fixişti şi încăpăţânaţi care n-au dorit şi nu doresc să ne primească în Schengen şi ne cotonogesc la fotbal pe unde ne prind, poate să fie Kiki un exemplu  pentru Simona Halep? Kiki a declarat la Wibledon că se va retrage din tenis anul acesta, la 29 de ani, propunându-şi un nou început, părăsind eforturile şi supliciile pe care la are o jucătoare de tenis de îndurat şi schimbându-le cu plăcerile vieţii adevărate.

Are şi Simona Halep 29 de ani. Şi corpul ei pare să fie greu încercat, iar plăcerile vieţii din toamnă... pare că răsară şi la orizontul ei un bărbat. Dar nimic nu cred că  le-ar putea asemăna în decizii pe cele două! Nici măcar portul Constanţa!

Omule de ce-mi vii aici cu portul? e lipsit de relevanţă?...

Relevanţa e că KIKI, ca olandeză, îl vrea cumpărat, iar Simona de când s-a mărit zona de plajă la Mamaia, vrea în vacanţă să planteze ridichii... De ce tocmai ridichii?

De KIKI, de-aia!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu