marți, 27 iulie 2021

Spiritul olimpic(cu mască şi fără mască)

 


“OK, nu avem aur, poate e şi vina noastră a sportivilor şi antrenorilor, dar numai a noastră?...”


Dardani-ANA, MARIA POPESCU, Brânzici a noastră, singura medaliată olimpică de până acum(trag nădejde să nu rămână singură până la sfârşit, cu toate că am merita asta ca naţie!...), l-a făcut de oaie, mai bine zis de berbec, pe ministru sportului, îngenunchindu-l cu adevărurile vorbelor ei rostite simplu şi curajos, mai ascuţite decât spada de muşchetar  din dotare. Ca să zic aşa, Ana a învăţat de la chinezoaică din finală, că tuşa de aur e vitală dacă e dată la timp.

“Credeam că mă așteptați cu cecul ăla de 5 milioane (n.r., euro), dar nu-i problemă mai avem timp să mi-l dați și să facem o sală nouă de sport pentru copii!”

A răspuns ministrul înmânându-i o diploma înrămată şi un buchet de flori şi parcă am auzit răgetele măgarului din poveste căzut într-o fântână secată.

“„După părerea mea şi dacă bugetul federaţiei de scrimă era cu 5 milioane de lei mai mare, Ana-Maria tot nu câştiga aurul…”

Ar trebui în viziunea mea luat taurul de coarne, dac-o mai fi vreun taur pe undeva printre noi, că măgarul oricum n-are coarne şi încăpăţânat cum e, cu crucea lui de sfânt pe spinare, îl poţi acoperi în făntănă cu pământ, se scutură şi iese de acolo tot în picioare…

Felicitări Ană şi mulţumim frumos!  Argintul în aliaj cu spiritul tău, e mult mai preţios.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu