duminică, 3 octombrie 2021

Poeţii cetăţii

 


La Muzeul Ţăranului, lângă Palatul Victoria într-o întâmplare de poveste, participând în felul nostru la proteste... Poeţi şi actori, împreună, am învins pandemia cu poezie bună! Cine a zis că numai vaccinul?...




"Ţestoasele" în formaţie, pregătite să intervină.

Nu lozinci şi pancarte, am adus cărţi... Liiliana Popa

Cu mască sau fără, schimb de opinii între poeţi şi actori...


Recitând Emil Bota, întors dintr-o Ţară de fum...
Despre o crimă în artă, să nu ştii să pui accentul în rimă, între masculin şi feminin...




















Nehotărât, între Tobârlanii şi Crucea de piatră... Am s-o citesc pe următoarea.

























Nimic despre Câinele cu ochi albaştri, De la un capăt la altul al discursului...— cu Gabriel Dinu.
Dans contemporan. Claudia Duminică ar spune, dans cu "poetul contemporan..." Diverse atitudini contemporane...— cu Liliana Popa.
Îl doare la bască pe Conu, că n-are mască microfonu...
— cu Conu Marius.

Ceva despre premii literare. Mai bine să nu fie decât să fie... sau viceversa

Vântule, vânt nebun stai o clipă să-ţi spun... nu-mi lua foile că mă laşi în ceaţă...— cu Sergiu Cioiu.
Actor, scriitor, muzician, Universitar. Doctor la Teatrul Excelsior, nu le poţi avea chiar pe toate... cărţile. Vrea doar Ţara de fum a Deliei Mateescu. Breasla tot breaslă rămâne!— cu Vasile Menzel.

Doamna Paula Romanescu aduce primăvara in nuce, toamna... şi seduce!


Tot Sergiu Cioiu
Ţara arde protestată şi Gaiţă are în straiţă, umor... câteodată! Avem o ţară bogată şi un popor, sper să guste umorul... de gaiţe! — cu Viorel Gaita.

Poezie în adidaşi şi ie...

Cum ar zice un prieten al meu, Costel Stancu, Ochiul din palmă...
Un scaun şi două găşti... Cu măşti şi fără măşti.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu