joi, 20 ianuarie 2022

Românce de succes


Azi Simona a fost Simona! În zi de graţie. Poate un pic prea devreme. De obicei intră într-un astfel de ritm când trece de turul patru. Atunci devine mai concentrată, conştientă că valoarea ei înfloreşte ca floarea reginei, în zone înalte. Nefericita Haddad Maia (6/2,6/0.), stângace, a arătat lângă Floarea reginei ca un scaiete pe platouri alpine.

M-am bucurat la fel de mult de victoria Soranei Cîrstea cu Kristina Kukova(6/2,6/4), la fel de convingătoare. Ea a avut meciuri cu adversare mai complicate ce au arătat că e pregătită pentru o performanţă notorie.

Mă bâtuie de la o vreme un vis. Visele se împlinesc sau nu! Mi-am dorit ca Simona să câştige un Roland Garos într-o finala cu Maria Sharapova! N-a fost să fie cu Sharapova!... În schimb, visul de la Wimbledon cu Serena Williams s-a împlinit!

Visul cel mai frumos acum, dacă ar fi să aleg, este să le văd pe cele două românce de litera S a succesului, Sorana şi Simona, într-o finală de Grand Slam, indiferent care dintre ele ar câştiga, chit că pentru una, inima mea ar bate mai tare.

Amândouă au trecut de 30 de ani, vârsta la care eleganţa şi rafinamentul, încă mai pot face făţă tinereţii cu nebuniile ei care nu respectă dinadins regulile şi tot ce zboară poate fi prins!

Să visaţi frumos şi voi fetelor! Am auzit că la antipozi dacă visezi frumos…


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu