marți, 15 februarie 2022

Aceste fete minunate şi rachetele lor zburătoare...



Nu credeam că-i vine rândul acestei mici gărgăriţe pe numele ei Gabriela Ruse, aşa de repede să scriu despre ea! Buburuza asta hărnicuţă îmi transmitea de câtva timp să fiu mai prietenos cu ea şi recunosc mi-a plăcut din ce în ce mai mult! Se spune că dacă o buburuză, cum mai e numită gărgăriţa, se aşează pe mâna ta, e bine să-i numeri punctele negre de pe spate şi în atâtea luni câte puncte are, te căsătoreşti, sau te paşte norocul dacă eşti mai în vârstă şi eşti deja căsătorit... Mă întreb ce se întâmplă când ţi se aşează direct pe inimă?...

S-a întâmplat azi, când s-a zbenguit cu racheta pe covorul decupat din cerul albastru de la Dubai, în competiţie cu cea de-a patra jucătoare a lumii din clasamentul la zi, Paula Badosa, şi a câştigat; 6-3/ 5-7/ 6-4! După câteva rotocoale în setul doi s-a aşezat direct pe inima mea!

Totuşi n-am înţeles ceva, de ce arbitrii în loc să-i numere punctele să se bucure de ele în zbor, i-au numărat greşelile de picior... Felicitări Gabi Ruse! M-ai încurcat rău de tot! Mâine cu cine optez?... Votez cu Gabi sau Simo? Să văd ce visez...

Nici Irina Begu nu a făcut o partidă rea, cu Dayana Yamstreska: 6-4/ 2-6/ 3-6/, dar pare să fi adunat puţină oboseală după semifinala de la St. Petersburg.

Aceste fete minunate şi rachetele lor zburătoare... ne aduc un pic de soare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu