joi, 24 noiembrie 2011

Cadouri de Craciun


 
Sponsor: magazinul online de Cadouri Borealy
Nume proba: Cadoul de Craciun IDEAL
Enunt proba:
Toata lumea ofera Cadouri de Craciun insa doar cateva sunt cu adevarat interesante 








ascultă cum ninge Crăciunul
zăpada pătrunde  în mine
şi-alungă povara de umbre
din suflet afară prin vine


           
Cu adevǎrat seara Crǎciunului e magicǎ, aşteptatǎ, pregǎtitǎ cu grijǎ. Este ziua din an cand obligatoriu ne strângem cu toţi în familie şi ne întoarcem cu gândul la copilǎrie. Undeva în noi fericirea umblǎ pe uliţi împodobitǎ în strai de colinde. Poate cǎ între timp s-au mai tocit simţurile, e sigur cǎ portocalele şi cozonacii calzi au pierdut din aromǎ, nu mai sunt ce-au fost. Şi nici zǎpada nu pare a fi la fel de albǎ, doar bucuria darurilor a rǎmas aceeaşi în glasurile copiilor.
Ne vom aşeza în jurul bradului, vocea lui Hruşcǎ va strecura în  suflet picǎturi de cearǎ şi va coborî peste noi spiritul Crǎciunului. În acele clipe cu siguranţǎ vom fi mai buni.
Anul ǎsta am scǎpat de febra şi agitatia magazinelor. În primul rând trebuie sǎ menţionez cǎ ştiu dinainte  cadourile de Crǎciun pentru fiicele mele, Cristina si Ramona. Nu cǎ asta ar fi piatra de încercare, ele douǎ mi-au fǎcut întotdeauna bucurii şi daruri consistente , utile, lǎsând de-o parte faptul cǎ au crescut lângǎ mine frumos, n-au avut niciodatǎ pretenţii.
De ani mulţi nu mi-am gǎsit timpul sǎ ghicesc ce şi-ar fi dorit fiecare, fie din nepricepere, fie datoritǎ unei dispute mai vechi cu Mugur Isǎrescu pentru un petec de vie la Drǎşani şi de ciudǎ mǎ hotǎrâeâsem sǎ-i boicotez toate conturile. N-am vrut sǎ mǎ complic şi am lǎsat-o întotdeauna pe nevastǎ-mea  sǎ se descurce, ca-ntre mamǎ şi fice. Pentru mine importanţi erau doar nepoţii Toma si Alex şi nu pregetam sǎ alerg zile în şir prin magazinele de jucǎrii. Aici era cel de-al doilea rând, nu mai alerg prin magazine comand la Borealy.
Lucrurile sunt schimbate în anul ǎsta şi a sosit momentul sǎ mǎ revanşez. Tocmai ce am publicat o carte la Editura lui Vlasie _ Paralela 45 primind ceva drepturi de autor şi pe deasupra am luat şi nişte vauchere ca  premiu la SuperBlog.
Ramona îşi doreşte de mult un laptop, (recunosc suntem o familie de lapto’mani, e singura fǎrǎ! Discriminare. Injustiţie pe faţǎ, au dreptate ǎia de la Bruxeles sǎ prelungeascǎ supravegherea. Laptopul ei de la servici, e plin de cifre contabile şi e greu sǎ convingǎ patronul cǎ nu pierde Doamne fereşte cifrele pe drumul în Rahova
E drept cǎ are un calculator acasǎ, dar e beteag, cu osteoporozǎ, junghiuri pe şale şi tot tacâmul. Ea e boemǎ, umblǎ sprintenǎ pe site-uri şi bietul de el, nu ţine pasul cu vremurile pe facebook şi mess.
Cristinei, fetei mele mari, i-am pus de-o parte un DSLR Nikon, un tun de forţǎ îl viseazǎ şi se antreneaza deja pe teren accidentat, ca la raliu,  încadrând  artistic mii de imagini pe un aparat cu LCD-ul rǎnit şi bandajat, ţinut în viaţǎ cu mascǎ de oxigen, doar din pasiunea ei.
Am intrat deja pe site –ul magazinului online de Cadouri Borealy – www.cadouri-originale.ro  lansând comanda. În mare vitezǎ am pus brusc  frâna, zǎrind fluturarea unei  eşarfe şi portofelul Rouge Impresion. Erau tocmai bune pentru nevastǎ-mea. Şi ca s-o impresionez, obligatoriu sǎ am în grijǎ sǎ-i pun în portofel bileţelul de împǎcare primit de la Mugur, sǎ-i fie bucuria deplinǎ. cǎ vǎ mǎrturisesc da sǎ rǎmânǎ-ntre noi, mai mult dânsa a avut de suferit.
Şi dacǎ tot am oprit am pus în coş si doi ciorǎpiori de-ai Moşului cǎ nu stricǎ, sǎ aibǎ ce ronţǎi nepoţii pânǎ vor apuca sǎ desfacǎ sub pom celelalte cadouri de crciun, cǎ nu-i aşa ne-am impǎrţit munca.

Postare în cadrul Concursului SuperBlog. Trag nǎdejde cǎ s-a bǎgat de seamǎ cǎ de aici lipsesc «blondele », deh, spiritul Crǎciunului…

A primit 77 puncte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu