joi, 18 octombrie 2018

Ultimul cuvânt



Mulţumesc Florin Ciocea pentru lectură!... În timp ce ACEI - care n-au citit din carte decât un document al CNSAS ce-l atestă ca informator pe Călin Vlasie, s-au repezit ca proasta în târg  să mă înjure cu sârg, de parcă le-aş fi deranjat-o în raclă pe Sfânta Parascheva… Dacă ar fi citit Albaştrii Dosarul de la început până la sfârşit şi-ar fi dat seama cât m-am chinuit toată cartea să aleg securiştii buni dintre cei răi, să le acord informatorilor circumstanţe, fără pic de ură!…

Dacă  n-am reuşit nu e vina mea, ci numai a lor!...

Domnilor detractori, nu vă comportaţi ca lehuzele în depresii după naştere, când vă plânge copilul! Apelaţi la înţelegere şi cunoaştere!... Nu aveţi cartea?... Sunaţi-l la Editura Detectiv literar pe don Firiţă Carp, sau scrieţi-i în căsuţa poştală pe facebook, poate găseşte el o soluţie!… La prima ediţie Călin Vlasie n-a găsit, sau aşa i s-a şoptit de către „prietenii vechi”(e de presupus), să fie tirajul redus! Acela este „şantaj” cum ai spus, dragul meu prim editor şi prieten fost! Tocmai tu să renunţi la un oarece profit, fără rost şi atât de uşor!?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu