miercuri, 8 mai 2019

Despre prietenie


 Proiect copertă. Mulţumesc Florin!

Am una din zile mele bune, care mi se întâmplă atât de rar, când sunt cu adevărat mulţumit. Un minunat prieten, Florin Dochia, făcător de cărţi şi meseria nu e atât de simplă cum poate părea la prima vedere, căci mâinile sale iubitoare de frumos şi calde, cele dintâi primesc darul de la Dumnezeu, şi cu mare grijă şi înţelegere, căci nu-i din hârtie, poezia vie e tot din carne, îl scot în lumină să-l înfăţişeze lumii ca pe o fiinţă stranie, bizară, imprevizibilă şi adevărată –, un prinţ al Câmpinei şi al literelor, cum spuneam altădată – mi-a trimis aseară PDF-ul şi coperta nou născutului meu volum, Al cincilea anotimp, un proiect al Directiei 9 şi a editurii Detectiv literar
Născut nu făcut, căci până la primul ţipăt facerea poate să rămână mută pentru totdeauna. L-am privit ca un părinte, l-am pipăit pe toate părţile, i-am numărat degetele de la picioare, erau în regulă toate, şi inima mi-a înflorit într-un zâmbet larg, şi l-am primit.
Urmează să-l duc la ursitoare tot într-un conclav de prieteni aleşi, Adrian Suciu, Firiţă Carp şi Eugen Pohonţu ca să-i contureze ei în pagini linia vieţii. Abia aştept să răsfoiesc filă cu filă cartea.


Notă:
      Şi ca să nu existe umbră de supărare în această zi, promit celuilalt mare prieten al meu, Ioan Romeo Roşiianu, – ştie că mă ţin de cuvânt – următoarea mea carte de poezie şi tablete, Tablouri mişcate, la care lucrez acum


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu