sâmbătă, 26 noiembrie 2022

Corespondenţă deschisă

 


(Pasibili de amendă GDPR, doar cei care nu simt umorul )

Domnule Director de Editură, rugămintea e mare! M-a pus Dracul să intru în afaceri imobiliare şi să le ofer cadou CASELE, prietenilor, să-mi fac reclamă firmei. Eu în mintea mea m-am gândit că dacă sunt case la roşu, nu se înghesuie nimeni să le primească aşa, cumva în mărginimea capitalei, şi, vor aştepta mai întâi să se asfalteze străzile, să se termine canalizarea, să vină ăştia de la energie verde cu panourile solare... Oricum aveam în intenţie să le mai adaug un etaj, că de-aia sunt la roşu şi par neterminate... casele

Nici nu ştiam că am atâţi prieteni! 

În mintea mea speram că după ce vor intra în posesia proprietăţilor, neamurile şi prietenii, vor fi obligaţi să citească până la ultima filă, contractul(o carte de 140 de pagini cu semnătura mea olografă în original). Şi ca să mă asigur că nu fac vreo gafă, i-am atenţionat că actul în sine de vânzare-cumpărare( chiar dacă nu se vinde, a fost gratis casa după cum am promis), cuprinde nişte clauze ascunse şi ar trebui citit! 

Sincer am sperat tot timpul că vor fi mulţi care vor rezilia contractul şi în consecinţă, voi primi casele înapoi. Nu le-am mai primit! Ce să zic, poate că încă nu l-au citit...

Cum ziceam, rugămintea e mare! Nu pot sta fără o Casa, fie şi Roşie în prag de iarnă!... Daţi-mi un cont al editurii, sau alegeţi o altă modalitate de plată, la primire şi trimiteţi-mi vă rog un pachet de Case Roşii disponibile. Mi-au rămas din pensie trei-patru sute de lei şi vreau să scap de ei. Vă mulţumesc mult!

Cu deosebită stimă!

Ion Toma Ionescu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu