vineri, 17 august 2012

Gaga.ro_mania. Anchete.


             Ca furnicile pe culoarele secrete au ieşit pe liste morţii. Şi au venit procurorii să pună ordine cu biblia în mână la ţintirim în faţa porţii. De-o săptămână figurile, sumbrele, discută ad-interim cu umbrele.
          – Ţaţă Vetuţo, dumneata când ai murit nu ţi-au luat ăia de la primărie buletinul?
          – Doamne feri! Ne naştem cu codul numeric şi destinul fiecare! Cum să-mi ia flacăra de la lumânare? A venit rarul ăla de primarele şi mi-a zis generic să-l păstrez, da, să-mi scot picioarele din groapă când mă va chema să votez!
          – Şi te-a chemat ţaţă Vetuţo, ţi-ai scos picioarele?
          – M-o chemat maică şi am votat soarele.
          – Multiplu?
          – Păi, ni s-a organizat un periplu, o excursie cu autobuzul, un turneu. Am vizitat floarea soarelui şi cucuruzul şi peste tot ne-au întâmpinat cu taraful, ne-au dat bani, porumb fiert, iar noi le-am oferit autograful şi am votat la greu.
          Ţaţa Vetuţa e ca Lady Gaga-n concert, activă. Le-a dat colivă procurorilor şi s-a purtat ca o divă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu