sâmbătă, 12 iulie 2014

Concediu în Maramureș



          Numai azi nu e mâine. Am studiat hǎrţile pe tote pǎrţile. Am consultat prognoza, am dat-o în grjǎ pe Roza (Vǎ pǎcalesc! Pisica Roza e undeva în Ontario. Noi la București îl avem pe Mario), ne-am strâns geamantanele, am socotit paralele… Bine cǎ a intrat pensia mai devreme, altfel am fi recurs la extreme, negociind blana de urs din pǎdure și am fi scurs damigeana chinuind vișinata de mure.
          Așa, suntem ca la-nceput, niște lorzi cu obiceiuri subtile, am acordat pianul la corzi sǎ ne ţinǎ mǎcar douǎ-trei zile și urmeazǎ sǎ gâdilǎm lumina Nikonului la fofeazǎ și sǎ curǎţim cardul memoriei de gǎlbeazǎ.
          Numai azi nu e mâine. Și de mâine, Nikonul Gloriei(Mi-e teamǎ cǎ pe Gloria mea Cristina o cheamǎ),gureș, va lovi fǎrǎ greș, ca horinca de Maramureș, ţintit. Punct ochit-punct lovit! Numai ași la butoane Cu traiectorie clarǎ! Cum lovea Simona Halep cu Arrubarenele la Arenele Romane ale BNR, asearǎ…
          Sǎ avem zile frumoase ca fata asta de la Constanţa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu