joi, 29 ianuarie 2015

DNA-ul Lenei Udriște

                De dimineaţǎ, reciteam manuscrisul Jurnal din anul Apocalipsei. Învechit și impropriu sǎ-i zic manuscris, textului scos pentru asezonǎri din burta calculatorului. Învechit și Jurnalul Apocalipsei, carte pe care n-am avut curajul s-au n-am apucat s-o public în timp util, înainte ca personajele politice vii rǎtǎcite în ceaţǎ sǎ ajungǎ la DNA pentru schimbarea la faţǎ.
            Consider cǎ paranormalul e în floare la mine acasǎ, cǎci, atunci când am deschis fișierul a apǎrut ca o cicoare pe ecran Umbrela portocalie. Mǎi sǎ fie! Taman atunci cerul s-a încruntat și a cǎzut o stea pe televizor.
            “Elena Udrea a ajuns la DNA cu mandat la purtǎtor”
            Citiţi și dumneavoastrǎ textul sǎ vedeţi drǎcie:

Umbrela portocalie
            Acţiunea se petrece undeva în 2012
*
            Ieri am aruncat pe fereastră televizorul mogulilor. Mi-am pus ochelari stereoscopici activi 3D și i-am făcut vânt de la etajul zece. Doamne, s-o fi văzut pe Oana Sultana pe sticlǎ, înger!...Parcă era o crisalidă buimacă, bulimacă… mă rog. M-a privit lung, șăgalnic, cu privirea ei optimistă asupra crizei și m-a rugat să-i transmit pupici dulci blondei cu frunza de la turism și dezvoltare regională. Se pare că de ea a avut noroc să-i salveze cariera și destinul până la urmă, nu opoziția lui Pontonel și Antonel, și nici „mogulul”!. Lena Udrişte își uitase geanta de fițe la Ora de foc, în emisiune și, când am ridicat televizorul să-l zvârlu, Oana Sultana s-a agățat de geanta aia mare a Lenei cu mânuțele ei agere și grăsulii. Geanta s-a deschis și-a apucat să tragă din ea un obiect. Era ceva între parapantă și parașută – o ditamai umbrelă portocalie.
            Cât să plutești așa cu umbrela, fie și portocalie!... Tot țăndări te faci până jos!
            Norocul ei că tocmai trecea Președintele cu Loganul. Ieșise de la Cotroceni și mergea, mers de croazieră către Vila Lac 3. Şi când a văzut în fața lui portocaliul în pericol, a sărit de la volan și a prins-o pe Oana Sultana în brațele lui vânjoase de marinar.
            Fericită, dar și temătoare și-a ridicat încet pleoapele înțepenite să se dumirească unde a ajuns, în Rai, sau în Iad? N-a mai știut cum să-și facă o cruce mare când și-a văzut Președintele!(…)
            Îmi scot ochelarii stereoscopici activi 3D, îi pun pe birou și-mi frec mâinile mulțumit.
            De când nu mai am televizorul, am trecut la independenți.
*
            N-am putut sǎ stau fǎrǎ tele la nesfârșit. Am cumpǎrat un Samsung, dar pare cǎ l-am nimerit doar cu știri rele. Stea dupǎ stea au început sǎ cadǎ în ogradǎ la DNA, dând cu subsemnatul, toate personajele mele. Cine sǎ mai șofeze alene spre Vila Lac 3 cu loganul sǎ salveze onoarea dumneaei și colanul, cǎ omul ǎla blând și-a terminat mandatul!?
Iar Marele urs, pas cu pas, mai e pânǎ-n primǎvarǎ, scrie foaia de parcurs pentru ţarǎ
            Lena Udriște - blestemul cardinal și ADN-ul acestei naţii, urmǎritǎ penal!


            Râd femeile și plâng bǎrbaţii. Dacǎ mǎ uit la balena de Oprișan (m-am uitat asearǎ), eu ţin cu Lena. 

Plai balai - pamflete politice

Un comentariu:

  1. Google+ (Cristian Motoiu) Totusi din studiile Elenei Udrea:

    Universitatea Nationala de Aparare "Carol I", Masterat in Securitate si aparare nationala
    Universitat ea Nationala de Aparare "Carol I", Colegiul de Management al Resurselor Apararii, Educational si al Achizitiilor
    Universi tatea Nationala de Aparare "Carol I", Colegiul National de Aparare "Carol I", seria a XIV-a, Expert in securitate si aparare nationala
    Universitat ea Crestina "Dimitrie Cantemir", Bucuresti
    Liceul Teoretic Bogdan Petriceicu Hasdeu, Buzau

    Interesant masteratul...

    RăspundețiȘtergere