miercuri, 8 aprilie 2020

Aniversari


Doi oameni dragi mie cu destine separate dar cu aceleaşi suflete mari, trăitori în lumea specială a celor puţini care oferă, fără să ceară nimic în schimb şi se hrănesc cu împlinirile şi bucuriile celorlalţi, neluând în seamă că risipirea de sine aduce adeseori deservicii personale.
Nu se cunosc, nu cred că s-au întâlnit vreodată, cel puţin eu nu am cunoştinţă de acest fapt, admit fără îndoială că pot greşi, pentru că lumea bucureşteană a artiştilor, a literaţilor, a pictorilor, lumea în care s-au mişcat şi se mişcă liberi de o jumătate de secol, e totuşi o lume mică.
Am ratat o dată când am făcut lansarea la Piteşti a ediţiei a doua a Dosarului „Albaştrii”, posibilitatea de a ne fotografia împreună, el, Firiţă Carp, ca editor şi Claudia Duminica, personaj al cărţii şi prietena mea de-o viaţă şi nu e cazul să mai ratez întâlnirea de azi din inima mea.
La mulţi ani Claudia Duminică! La mulţi ani Firiţă Carp!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu