luni, 29 mai 2023

Lecturând facebook-ul

 










Ce mică e viaţa!

Cît numeri silabele

unui haiku...

 

Am citit azi o inspirată tabletă scrisă de Adrian Alui Gheorghe despre oameni mici şi oameni mari. Adrian e dintre oamenii mari, alfel cum să-ţi îndrepţi privirea către oamenii mici şi să repari, dacă e ceva de reparat!...

Mi s-a întâmplat, tot azi, derulând pe facebook nişte pagini de amintiri, să dau peste o fotografie la fel de vie. Era tot cu un om mare ce-şi întinsese braţul stâng protector ca o aripă de înger peste umărul meu. Haina îi lunecase şi se ţinea aninată doar pe celălalt umăr. Ca să-i facă loc probabil inimii mele mici să se strecoare sub cămaşă în inima lui mare; uşor, fără să iasă sângele. Împreună rezonau bătând în acelaşi ritm într-un început de călătorie. În jur erau multe capcane, eram la un fel de bursă a îngerilor şi cu firea mea învăţată să pună răul înainte, mi se părea că am un capital de cuvinte prea mic pentru un război atât de mare!

De la Petre Anghel mi-a rămas postfaţa pentru Norduri. Briza de sud. Şi de la Adrian Alui Gheorghe, Floarea de suflet, prefaţa la Crucea de piatră.

Ce-mi spuneau amândoi printre rânduri?

 

Viziunea ta

e prea sumbră

dar fitilul 

din flacăra lumînării,

nu te va lăsa

fără umbră…


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu