vineri, 3 noiembrie 2023

CE FRUMOASĂ E VIAŢA

 


              În fiecare an, Mike Godoroja, o personalitate artistică de excepţie cu care niciodată n-am schimbat faţă în faţă, nici măcar o vobă, îmi dăruieşte de ziua mea pe messenger un cântec. La primul dar, prietenul de pe facebook Mike, în o2 noiembrie 2014 mi-a trimis rugămintea de a avea o viaţă frumoasă. Ieri, când am împlinit trei sferturi de veac, am primit sute de mesaje. Cum să le întorc? Cuvintele nu ajung să le mulţumesc tuturor pentru urări? Mi-a venit o idee, sper să nu se supere Mike, să împărtăşesc cu dumneavoastră, darul primit de la el.

              Lăsaţi cuvintele în planul secund şi ascultaţi muzica!... Eu am închis ochii şi mi-am retrăit în sunetul clapelor, prelungite de corzile chitarei, însăşi viaţa mea. Parcă tristeţile înfrâng bucuriile, dar ce frumoasă e viaţa!

              Încercaţi şi dumneavoastră! Vă mulţumesc frumos!

https://www.youtube.com/watch?v=LHz5huRIdso&list=RDMMLHz5huRIdso&start_radio=1


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu