miercuri, 18 martie 2015

Gala poeziei de dragoste

          Mulțimi de concepte, cu asupra de măsură sau nu, au definit în timp poezia. (de dragoste)
Poezia e ca o femeie frumoasă purtându-și despicătura rochiei elegante, de mătase ușoară, adânc între sâni și curajos, de jos până sus către curmătura coapselor, într-un mers elastic, fulgerând aerul şi încărcând cu electricitate scânteia din ochiul vânătorului.
          În punctul maxim de sarcină, în timp ce inima îți înflorește, mâna ţi se crispează, îți stăpânești cu greu mângâierea gândului și împietrite pe buze nu se mai rostesc cuvintele(...) aici vine poetul, se agață de crengi și culege poemele ca pe niște cireșe de mai. Cireșele coapte rămân pe vârfuri. Pe acelea le culeg doar poeții înalți, cât un secol de lungi.(Jurnal din anul Apocalipsei)

2 comentarii:

  1. Mirela Minutza Cireșele coapte ar putea fi culese de pe vârfuri dacă ''micii poeţi'' ar costrui o piramidă cu o bază solidă formată din iubire, onestitate şi fraternitate

    RăspundețiȘtergere
  2. Eugen Pohontu nene Ionescule(parafraza la nene Iancule), da poetesele nu scriu poezii de dragoste? numa saracii poeti?
    18 martie la 22:13 · Nu-mi mai place · 1

    Ion Toma Ionescu Ele sunt poezia insasi. Ce sa zic...
    19 martie la 00:10 · Îmi place · 1

    Eugen Pohontu
    19 martie la 09:42 · Îmi place

    Daniela Toma bine zice domnul Ionescu!
    19 martie la 10:23 · Îmi place · 1

    Eugen Pohontu pai da, nu poti sa tii cu sexul cu adevarat frumos, adica noi, barbatii
    19 martie la 13:50 · Îmi place

    Daniela Toma pai da, este si foarte modest sexul asta cu adevarat frumos...
    19 martie la 13:57 · Editat · Îmi place · 1

    Eugen Pohontu pai da!
    19 martie la 16:15 · Îmi place

    Ion Toma Ionescu Pana la urma adevarul gol-golut ramane undeva la mijloc...

    RăspundețiȘtergere