joi, 20 decembrie 2012

Moş Crăciun


 
Moş Crăciun cu dalbe plete,
căutând în buzunar
constată că la bugete,
s-a creat un vid bancar.


Neavând alte soluţii,
că era de zor Crăciunul,
apelă la instituţii
şi intră pe fir bătrânul.


Alo Ponta, eu sunt Moşu,
n-ai nevoie de un vot?
– Gata, a-nţărcat cocoşu,
ştiu ce vrei, dar nu mai pot!...


C-am avut trei useline
prospături, din teritoriu,
mi-au (miau) luat totul de pe mine.
Lasă totuşi un memoriu!


– Mugure, dă-mi o procură!
E nevoie de parale!
– Am doar banii de centură,
mergi în drumul dumitale!


Nu mai văd nici o ieşire.
Toată ţara n-are lei.
Când aud un glas subţire:
– Du-te taică la femei! (FMI)

3 comentarii:

  1. Floarea Cărbune10:46
    De la Moş Gerilă spre Moş Crăciun...am pierdut ceva pe drum...tinereţea, entuziasmul, puterea de a mă mai bucura sincer....

    RăspundețiȘtergere
  2. Excelent colind adresat Marelui (si la propriu si la figurat) Guvern al Marelui Plagiator al neamului romanesc. Sa stiti ca va citesc toate postarile, sunt extrordinare. Craciun Fericit! Viorica

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos. Ma gandesc uneori ca vocea mea, comform votului "democratic", nu e pe placul "poporului". Pana la urma ma sprijin si pe un vot anonim... Il iau in consideratie, conteaza.
    Sa ne fie macar sarbatorile fericite! Va mai astept.

    RăspundețiȘtergere