vineri, 12 noiembrie 2021

Fum fără foc



Invariabil îmi încep dimineaţa, căutând ştirile şi comentariile sportive pe GSP. Apoi, trec la actualităţi de obicei în Hotnews pentru alte evenimente din lumea care contează. Urmează facebookul şi abia după aceea deschid paginile în care lucrez şi constat iar şi iar că în continuare tot nu se scriu singure şi e necesar să prestez...

Astăzi comentariile erau alocate pe GSP sportului rege, care de mult pentru Românica a decăzut de la stadiu de monarhie constituţională, la o anumită stare de boală, un fel de pandemie a sărăciei şi prostiei consolidate, ce a ieşit în faţă în toată splendoarea ei democrată, de la nivelul cel mai de vârf.

Am parcurs câteva opinii cât se poate de pertinente în condiţiile date ale presei actuale aservite fenomenului, dar înainte de toate, trebuie să menţionez că în timpul meciului cu Islanda, enervat la culme, am făcut un abuz şi mă autodenunţ. Le-am închis gura celor doi crainici comentatori Mironică şi celălalt, nu-i ştiu numele şi nici care dinte ei e mai înalt, mai viu, că în toată piticenia lor anostă, era doar pustiu. Când l-ai ascultat la viaţa ta pe maestrul Cristian Ţopescu, Dumnezeu să-l odihnească şi l-ai avut model, cum poţi apărea în televizoare atât de chel, fără nicio chemare?

Ce am înţeles din textele scrise online? Se făceau calcule despre şanse cum că dacă batem la Liechtenstein e încă bine, putem spera la calificare. Cu privire la joc, am jucat excelent dar n-am avut noroc. Fum a fost ne-a lipsit puţin foc! Mai apoi, citind mai departe despre conferinţa de presă a lui Rădoi de după meci, m-au cuprins fiori reci ca de moarte. Cât tupeu să ai să stai în faţa presei 47 de minute fix şi în loc să taci spăşit c-ai dat chix şi să-ţi întinzi pe oase, ca pe culmea de rufe, carnea de tun la uscat, tu să-l iei la ţintă în propria flintă şi să-i ataci pe Marica şi Stochiţă!... Nu că Stochiţă ar fi vreo fiţă la cât de tehnic şi fudul a fost! Ca bun sfetnic ar fi bine să-l iei cu tine la drum şi să vă ascundeţi într-un adăpost! Ce eşti nebun!?...

Frica mare e că  nici acum nu-i destul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu