sâmbătă, 27 noiembrie 2021

Romanul Titi(în lucru), premiat


 







          Tocmai ce am primit acest email de la Cluj.

Gaudeamus igitur! (Nu ai răbdare Ionescule! Oficial încă n-a fost strigare...)

Cu câteva zile în urmă, pe 21 noiembrie mai precis, postam pe blogul meu Pasărea ceţii şi pe facebook un comentariu mai amplu privind lipsa apetenţei la premii a subsemnatului, mărturisind totodată că faptul e din cauza neparticipării în principal la concursuri, ca urmare a neîncrederii în obiectivitatea jurizărilor. Ce să fac acum, să mă dezic de afirmaţiile mele? Pot eu să ştiu dacă Titi, personajul meu din roman s-a comportat corect cu juraţii şi nu a intrat cu ei într-o cârciumă să le cumpere bunăvoinţa...

M-am liniştit singur, amintindu-mi că Titi nu e vaccinat şi în consecinţă n-are certificat verde!...

Deci putem mulţumi eu şi Titi lui Mircea Arman şi juraţilor Tribunei!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu