marți, 12 noiembrie 2013

Magazinul cu iluzii


            La magazinul de peste drum se vindeau iluzii.

            Bunǎ dimineaţa fatǎ frumoasǎ. Aș dori în aburii cafelei un soare blând, blond. Cu toatǎ dragostea, dar James Bond a comandat înainte un soare fierbinte. Dacǎ nu vǎ e cu supǎrare așteptaţi la rând. A doua zi m-am trezit mai devreme înfiiţându-mǎ flǎmând în faţa tejghelei. Bunǎ dimineaţa fatǎ frumoasǎ am o comandǎ neonoratǎ de ieri.

            Domnule drag calculatorul azi noapte s-a infectat cu viruși și nu riscǎm sǎ vindem plǎcerile  rǎscoapte.

            N-am mai intrat în magazin, am renunţat la iluzii. Duzii din faţa casei mele s-au înǎlţat, gata sǎ urce la cer. La magazinul de peste drum nu se mai înghesuia nimeni acum. Locul a devenit auster. Am îndrǎznit sǎ deschid cu mirare ușa. Printr-o perdea de fum, dincolo de tejghea, pǎpușa blondǎ, vânzǎtoarea mea, se fǎcuse scrum.



Rainbow Dreams of a Mad Hatter

3 comentarii:

  1. Tina Bercaru Pacat ca magazinul cu iluzii s-a facut scrum , la fel si vanzatoarea .. dar dupa colt s-a deschis unul nou , cu vise...si nu se imbulzeste nimeni , sunt pentru toata lumea .Incearca poate ai mai mult noroc ....iti doresc !!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tina Bercaru incercati totusi la vise ...nu veti regreta !!
    acum 17 minute
    Tina Bercaru si vanzatoarea e mult mai amabila...stie sa-si vanda marfa.
    acum 16 minute ·
    Tina Bercaru iar bonus se dau ,,sperante ''..
    acum 16 minute · Îmi place

    RăspundețiȘtergere