sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Ursitul




Azi noapte te-am vǎzut goalǎ
între douǎ oglinzi.
Apele lor te incolǎciserǎ
ca douǎ pârâuri gemene
de munte.


Se repezeau pe curmǎturǎ
între cele douǎ muncele
rotunjite de dogoarea
soarelui verii.
Sǎreau stropi.



Abia de se zǎreau în ceaţǎ
douǎ mure așezate simetric
în calea sǎlbǎticiunilor.
Ochi mei doi,
tocmai învǎţaserǎ sǎ urle
ca puii de lup.


Spre dimineaţǎ
ai deschis fereastra
afarǎ bântuiau strigoi
și crǎpau pietrele de ger.
Grâul încolţise pe pervaz
și atârna de cer 
funia de usturoi.

2 comentarii:

  1. Liviu Dan "Abia de se zǎreau în ceaţǎ
    douǎ mure așezate simetric
    în calea sǎlbǎticiunilor.
    Ochi mei doi,
    tocmai învǎţaserǎ sǎ urle
    ca puii de lup."-un poem de citit cu cafea la gura semineului arzand.
    acum 6 minute · Îmi place

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumitrescu Mircea Superbe versuri pline de un erotism extrem subtil si incitant !
    acum aproximativ un minut · Îmi place

    RăspundețiȘtergere