joi, 2 septembrie 2021

Trei cărţi nelansate

 





2 septembrie 2020, 2 septembrie 2021... 

Într-un moment când propriile mele îndoieli deveniseră obstacole şi dansul cu fotografiile mişcate ale prietenilor, expuse pe sârmă în cleşti de argint o poezie, o proză şi iar o poză însemne inspirate sub cerul liber, mă temeam să nu pară mai potrivite ca aranjament, înşirate sub o cupolă de circ, decât într-un spectacol regizat între coperţile unei cărţi!). Am avut norocul să discut cu Romeo Ioan Roşianu şi el s-a arătat cucerit de idee, amintindu-mi ce bine ne-am simţit amândoi în Curtea cu cariatide la Sibiu într-un şir de nopţi artghotice, între prietenii  Direcţia 9, cu Maria Gheorghiu şi Tic Petroşel încântându-ne, cu trufe negre, struguri storşi în vin şi nuduri întinse pe culmea de rufe într-o expoziţie ad-hoc…

Azi se împlineşe un an de la apariţia cărţii şi nu mi s-a oferit prilejul să-i joc într-o lansare norocul. Să fie doar Covidul de vină?... Între timp a apărut şi Crucea de piatră la Art Creativ şi încă o carte, Tobârlanii, se pregăteşte să apară în această lună la editura Hoffman. Probabil că va fi un motiv să le lansez împreună toate trei născute într-un an, în toamnă, undeva, cândva... dacă îndoiala şi covidul ne vor lăsa...




























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu